СИҚЫРЛЫ ПІШІНДЕР
Posted by: Қалмұрат
in Білім саласы, Жас буын, Қоғам
01/12/2024
7 Views
Б/М: Мақсаты: Балаларға өздеріне таныс дөңгелек, шаршы және үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді бір бірінен ажырата білуге үйрету. Айырмашылығын және ұқсастығын ажырата білуге үйрету.
Ой қабілеттерін дамыту.
Мұқияттылықты тәрбиелеу.
Әдіс тәсілі: көрсету, түсіндіру, үйрету, ойын, сұрақ жауап.
Көрнекіліктер: суреттер
Мотивация:
Шаттық шеңбер
Тәрбиеші: Кәне, балалар, шаттық шеңберге тұрамыз
Армысың, алтын күн!
Армысың, көк аспан!
Армысың, жер ана!
Армысың, жан досым!
(Балалар шеңберге тұрып, өлең сөздерін қайталайды)
– Балалар, бір бірімізге «сәлем» дейміз(балалар бір бірімен амандасады)
Тәрбиеші:- Балалар пішіндер туралы білгілерің келе ме ? (Иә)
Балалар, міне дөңгелек. Ол неге ұқсайды? (Допқа)
Дұрыс, допқа ұқсайды және көліктің доңғалағына. Қараңдаршы: дөңгелек домалайды.
– Ал мынау ұшбұрыш. Ұшбұрыш неге ұқсайды? ( Пирамидаға, үйдің шатырына).
Балалар, сендер білесіңдер ме, Ұшбұрышты неге ұшбұрыш деп атаған? Ұшбұрыштың ұш бұрышы бар. Кәне санаймыз: бір, екі, ұш. Ұшбұрыш домалай алмайды, өйткені бұрыштар бөгет жасайды.
– Ал мынау пішін: шаршы. Терезеге немесе үйге ұқсайды. Шаршының төрт бұрышы бар. Олда домалай алмайды, өйткені шаршының да бұрыштары бөгет жасайды.
– Жақсы, балалар, ал енді екінші тапсырма.
– Балалар, менде бірнеше суреттер бар. Олар қандай пішіндерге ұқсайтының табу керек.
Тақтаға пішіндердің суреттері ілінеді. Балалар бір суреттен алып пішіндердің астына жабыстырады.
Мысалы: алма – дөңгелектің астына, ал пирамиданы – ұшбұрыштың астына.
– Жарайсыңдар, балалар!
– Балалар шаршаған шығарсыңдар, ендеше бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәт:
Күн ашылды,
Бұлт төнеді,
Найзағай тарсылдады,
Жел соқты,
Жаңбыр жауды,
Жел басылды,
Күн ашылды.
– Жақсы, балалар, жарайсыңдар. Бізде тағы бір тапсырма бар. Біз қазір ойын ойнаймыз.
Ол тапсырмамыз біздің « Өз орынына жапсырып шық» деген екен.
Кәне орынымызға барып тапсырманы орындайықшы.
Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар.
Сендер барлық тапсырмаларды жақсы орындағандарың үшін сендерге пішіндерге ұқсас кәмпиттер береиін.
Рефлексия:
– Дөңгелекке не ұқсайды? (алма, доп)
– Ұшбұрышқа ше? (пирамида)
– Шаршыға ше? (Терезе)
– Бұл барлығы геометриялық пішіндер. Жақсы, балалар, жарайсыңдар. Ал енді айтыңдаршы, сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? (Иә)
Орынкул ЕСЕНТАЕВА,
«Жолбарыс ата» бөбекжай-балабақшасының тәрбиешісі.
2024-12-01