Deprecated: Function is_staging_site is deprecated since version 3.3.0! Use in_safe_mode instead. in /var/www/vhosts/sayipqiran.kz/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6031
№35 САБАҚ. 8, 9 САНДАРЫНА КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ КЕСТЕСІ - САЙЫПҚЫРАН.KZ Ақпаратты-сараптамалық порталы
Home » Қоғам » Білім саласы » №35 САБАҚ. 8, 9 САНДАРЫНА КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ КЕСТЕСІ

№35 САБАҚ. 8, 9 САНДАРЫНА КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ КЕСТЕСІ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану
 Сабақтың  мақсаты:
8 бен 9-ға көбейту және бөлу кестесін құруды, оны қолдануды үйренеді
Құндылықтар және оның мақсаты:
Ай құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
Отан, ел, туған өлке туралы білу және пайымдау
Сабақ құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың
моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу
Апта дәйексөзі: Отанды сүю отбасыңнан басталады
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
Уақыты
30 минут
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың басы
3минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың ортасы
25 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты қорыту
5минут
Кері байланыс
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуалды жақсарту
Оқушыларды топқа бөлу
1. Бірліктер
2. Ондықтар
3. Жүздіктер
Өткенді пысықтау
«Кірпіге көмек» әдісі арқылы 7-ге көбейту кестесін саңырауқұлақтарды құрастыру арқылы пысықтау
Жаңа сабақ
«Сиқырлы тақырып» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу
«Бейнетаспа» арқылы жаңа сабақты  түсіндіру
Тақтамен жұмыс
8,9 сандарын тақтада құрастыру
3-есеп Тақтамен жұмыс
Шарты:
9 басты айдаһар
1 басы-2
9 басы-? Бәліш
Шешуі: 9*2=18
Жауабы: Айдаһар түскі асқа 18 бәліш жейді.
Сергіту сәті
4-есеп
1.      Шарты:
Массасы -4кг
Саны-8 дана
Ж.м-?
Шешуі: Ж.м=м*с
Ж.м=4*8=32кг
     2. Саны-8 дана
Жалпы м.-32кг
массасы-?
Шешуі: м=32кг:8 =4 кг
3.      массасы-4кг
жалпы м. -32 кг
саны-?
Шешуі: 32кг:4кг =8
5-мысал   Ауызша орындау
Тобатай  сөзін түсіндіру
8т-64л
?т-32л
Сыйымдылығы-?
Ш: сыйым.-ж.м/саны.
Сыйым.-64л/8=8л
Саны-ж.с/сыйым.
Саны-32л/8л=4
Ж:Тобатайдың сыйым. 8л.
4т-32л
6-есеп « Есікті  қағу» әдісі  жұптық жұмыс
Есеп бойынша өрнек құр.
 7кг-1 қойдан
56кг-?қойдан
Ш: 56/7=8
Ж: 8 қой қырыққан
« Кім жылдам» ойыны?
7-мысал  Есепте
Амалдардың орындалу  ретін анықтау
Үлгі:
(65000+85000)-48000=150000-48000=102000
Үй тапсырмасы
8-тапсырма.
Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдар бойынша есептеген болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын анықта.
А)(36-27)/3=9/3=3
Ә)5*4+7*5=20+35=55
Б)(60-37)-7*2=23-14=9
6-тапсырма
Кері байланыс
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын тексертеді
Көбейту кестесін жазады
Тапсырмалар
ды орындайды
Есепті шығарады
Жаттығу жасайды
Дәптермен жұмыс жасайды
Жұппен есеп шығарады
Тапсырмаларды
 орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс береді
Мақтап, мадақтап отыру
ҚБ:
«Бәйге» әдісі
Дескриптор:
8-ге көбейту және бөлу кестесін құрастыра
ды және жазады-1б
Кереметсің
дер!
Дескриптор:
ЕБҚ:
9-ға көбейту кестесін жазады-1б
Дескриптор:
Айдаһардың түскі асқа қанша бәліш жейтінін табады-1б
Керемет!
Дескриптор:
Кесте бойынша есептер құрастырып, оларды шығарады-1б
Дескриптор:
Тобатайдың сыйымдылығын есептеп табады-1б
Керемет!
ДескриптоР:
Есептеу жүргізеді-1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:
Оқушының қандай өрнектің мәнін тапқанын анықтайды-1б

 

 

 

 

 

Тамаша!
Оқу құралдары

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс тақтасы
Г.СЕЙДАХМЕТОВА,
№10 «Қайнар» мектеп-гимназиясының математика пәні мұғалімі. Жетісай ауданы. 

About Қалмұрат

Журналистика саласына кездейсоқ келіп қалсам да бұл салаға қызығушылығым оянғандықтан журналистикада жүргеніме 20 жыл болды. Алғашқы еңбек жолымды "Керуенбасы" газетінде корректорлықтан бастадым. Содан бері баспа журналистиканың барлық саласынан өттім. 2 рет газет шығарушы баспагер де болдым. Осы сайтымнан Сіздер өздеріңізге қажетті ақпараттар аласыздар деген ойдамын. Сіздер біздің жаңалықтарымызды: https://www.facebook.com/me/ https://twitter.com/KalmuratD www.sayipqiran.kz%2F%3Fp%3D8202 https://www.instagram.com/saipkiran.kz/ https://t.me/sayipkir арқылы да біле аласыздар.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

КӘСІБИ БІЛІКТІ МАМАНМЕН КЕЗДЕСУ ӨТТІ

Біздің мектебімізден түлеп ұшқан ...

БІРТҰТАС ТӘРБИЕГЕ НЕГІЗДЕЛІП ӨТКІЗІЛГЕН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДӘРІПТЕУ

Ұйымдастырылған іс-әрекетінің мақсаты: Балаларға ...

БАЛЫҚТАР ӘЛЕМІ

Білім беру саласы: «Шығармашылық» ...

БАНКОМАТ

Мақсаты: Балаларға ұлттық валютамыз ...

БАЛА ТӘРБИЕСІ – БАРШАҒА ОРТАҚ

Мақсаты: Баланың дамуына,жеке тұлға ...

ҰШҚЫР ОЙ – АЛАҢЫ

Мақсаты; Балалардың сұрақтар, тапсырмалар ...

Балалар кітапхана жобасы

Мақсаты: Балалар кітапханаға саяхат ...

МЕНІҢ ОТАНЫМ – ҚАЗАҚСТАН!»

Мақсаты: Балаларды адамгершілік-патриоттық, еңбексүйгіштікке, ...

ОЙЛАЙЫҚ ТА, ОЙНАЙЫҚ

Мақсаты: Геометриялық пішіндер, кеңістікті бағдарлау, ...

СИҚЫРЛЫ САНДАР

Мақсаты:  1 – 5 ...