Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану |
||||
Сабақтың мақсаты: |
8 бен 9-ға көбейту және бөлу кестесін құруды, оны қолдануды үйренеді |
||||
Құндылықтар және оның мақсаты:Ай құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚОтан, ел, туған өлке туралы білу және пайымдау |
Сабақ құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІКӨзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардыңморальдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білуАпта дәйексөзі: Отанды сүю отбасыңнан басталады |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі//Уақыты30 минут |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы3минутӨткенді пысықтау5 минутСабақтың ортасы25 минутСергіту сәті2 минутСабақты қорыту5минутКері байланыс5 минут |
Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуалды жақсартуОқушыларды топқа бөлу1. Бірліктер2. Ондықтар3. ЖүздіктерӨткенді пысықтау«Кірпіге көмек» әдісі арқылы 7-ге көбейту кестесін саңырауқұлақтарды құрастыру арқылы пысықтауЖаңа сабақ«Сиқырлы тақырып» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу«Бейнетаспа» арқылы жаңа сабақты түсіндіруТақтамен жұмыс8,9 сандарын тақтада құрастыру3-есеп Тақтамен жұмысШарты:9 басты айдаһар1 басы-29 басы-? БәлішШешуі: 9*2=18Жауабы: Айдаһар түскі асқа 18 бәліш жейді.Сергіту сәті4-есеп1. Шарты:Массасы -4кгСаны-8 данаЖ.м-?Шешуі: Ж.м=м*сЖ.м=4*8=32кг2. Саны-8 данаЖалпы м.-32кгмассасы-?Шешуі: м=32кг:8 =4 кг3. массасы-4кгжалпы м. -32 кгсаны-?Шешуі: 32кг:4кг =85-мысал Ауызша орындауТобатай сөзін түсіндіру8т-64л?т-32лСыйымдылығы-?Ш: сыйым.-ж.м/саны.Сыйым.-64л/8=8лСаны-ж.с/сыйым.Саны-32л/8л=4Ж:Тобатайдың сыйым. 8л.4т-32л6-есеп « Есікті қағу» әдісі жұптық жұмысЕсеп бойынша өрнек құр.7кг-1 қойдан56кг-?қойданШ: 56/7=8Ж: 8 қой қырыққан« Кім жылдам» ойыны?7-мысал ЕсептеАмалдардың орындалу ретін анықтауҮлгі:(65000+85000)-48000=150000-48000=102000Үй тапсырмасы8-тапсырма.Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдар бойынша есептеген болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын анықта.А)(36-27)/3=9/3=3Ә)5*4+7*5=20+35=55Б)(60-37)-7*2=23-14=96-тапсырмаКері байланыс |
Мақсаты:Бір-біріне құрмет сезімін оятуАмандасадыҮй тапсырмасын тексертедіКөбейту кестесін жазадыТапсырмаларды орындайдыЕсепті шығарадыЖаттығу жасайдыДәптермен жұмыс жасайдыЖұппен есеп шығарадыТапсырмалардыорындайды
Үй тапсырмасын аладыКері байланыс береді |
Мақтап, мадақтап отыруҚБ:«Бәйге» әдісіДескриптор:8-ге көбейту және бөлу кестесін құрастырады және жазады-1бКереметсіңдер!Дескриптор:ЕБҚ:9-ға көбейту кестесін жазады-1бДескриптор:Айдаһардың түскі асқа қанша бәліш жейтінін табады-1бКеремет!Дескриптор:Кесте бойынша есептер құрастырып, оларды шығарады-1бДескриптор:Тобатайдың сыйымдылығын есептеп табады-1бКеремет!ДескриптоР:Есептеу жүргізеді-1б
Дескриптор:Оқушының қандай өрнектің мәнін тапқанын анықтайды-1б
Тамаша! |
Оқу құралдары
Кері байланыс тақтасы |