Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
тар
|
Басы10мин
Психология
лық ахуал
|
І. Ұйымдастыру бөлімі
· Оқушылармен амандасу
«Мотивациялық» әдіс
Мақсаты: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту
(мұғалім оқушыларды онлайн платформа Рандом арқылы 3 топқа бөлініп,орындарына топ болуды өтінеді)
Адвокат
Қай кезде де, қандай жағдайда да адамның құқығын,бостандықтарын қорғауға кепілдік беретін, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.
Сот
Сот төрелігін жүзеге асырып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ
Заңгер
Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, шарттарды жасасу мен орындауға көмектесетін топ
|
Оқушылар орындықтарға орналасқаннан кейін психологиялық мінездемелері туралы тыңдайды.
|
ҚБ:Жүрекарқылы бір-бірін бағалау
|
Психологиялық ахуал.
|
Алдыңғы білімді еске түсіру
|
ІІ. «Quiz» әдісі
Мақсаты: Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту.
Мұғалім оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтарды экран арқылы көрсетеді.
|
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
|
Дискриптор
сұрақтарға жауап бере алады
1 ұпай
|
|
Есте сақта
|
Мұғалім оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін 3 топқа оқуға тапсырма береді.
1-топ Жұмыс беруші құқықтары мен міндеттері
2-топ Жұмыскердің құқықтары мен міндеттері
3-топ Кәмелет жасқа толмағандардың еңбегін құқықтық реттеу
|
Жаңа тақырыпты оқып шығады. Маңызды ақпараттарды дәптерлеріне жазып алады.
|
Дискриптор
Оқылым дағдысы бойынша мәтінмен жұмыс жасай алады
2 ұпай
|
Оқылым
жазылым тапсырма
лары.
Интер
белсенді тақта,
|
Топтық жұмыс
|
Мұғалім 3 топқа 3 түрлі тапсырма береді.
1 – топКЕЙС
2 – топ КЕЙС
3- топКЕЙС
1. Еңбек тәртібін бұзған жағдайда қандай тәртіптік жазалар бар.
2. Жұмыс берушінің құқықтарын тізіп айтып беріңіздер.
3. 16 жасқа толған азаматармен еңбек шарты қалай жасалатынын атап өтіңіздер.
|
Оқушылыр оқулықтағы және ғаламтордағы ақпараттарға сүйене отырып, тапсырмаларды орындайды
|
Дискриптор
Жазылым дағдысы бойынша тапсырмаларды орындайды
2 ұпай
|
Оқылым
жазылым тапсырма
лары.
Интер
белсенді тақта, карточка
|
Жұптық жұмыс
|
IV. «Боулинг» әдісі
Мақсаты: Оқушыларға оқылым дағдысын пайдалану арқылы есте сақтау қабілетін дамыту.Оқушыларға тест сұрақтары платформа арқылы беріледі.Тақырыпты бекіту үшін жылдамдықпен атсалысатын болады.Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы боулинг ойынын тамашалайды.
Әр оқушының жеке белсенділігін,сабақты қаншалықты толық игергенін,толық көруге болатын қызықты платформа.
|
Оқушылар
Платформа арқылы
тест сұрақтарын белгілеу арқылы боулинг ойынын тамашалайды.
|
Дискриптор
Еркін сұраққа жауап бере алады
Мағұлматтарды есте сақтай алады
2 ұпай
|
|
Соңы 10 мин
Кері байланыс
|
«Аукцион» әдісі
Жаңа тақырыпты қорытындылау үшін оқушылармен кері байланыс жасалады.Әр бір бала сабақ соңында тақырыпқа байланысты сұрақ құрастырады және соны сыныпқа қояды.Сұрақтың жауабын балалар таба алмай жатырғанда жағдайда,сол сұрақтың жауабына берілетін балл саны артады.
|
Жаңа тақырыпқа байланысты сабақты бекітуге арналған сұрак-жауап айдары.
|
Дискриптор
Сұрақ қоя алады және жауап бере алады
1 ұпай
|
Интер
белсенді тақта,
|
Рефлексия
|
Оқушылар «Мұғалімге хат» арқылы сабақты бағалайды
|
Мұғалімнің байланыс нөмеріне смайлик, лайк арқылы сабақты бағалайды
|
ҚБ: Жүрек арқылы бір-бірін бағалау.
|
Интер
белсенді тақта, карточка
|