Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш,
эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер
мен тұрақты тіркестерді
еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және
дұрыс шешім қабылдай білу;
7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.
|
Сабақтың мақсаттары
қолданысын түсіну.
|
· 7 сынып оқушылары –Диалогте көркем бейнелеуіш,
эмоционалды-экспрессивті сөздерді және
мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады;
· тез және дұрыс шешім қабылдай біледі;
· Еліктеу сөздерді мәнмәтіндегі қолданады.
|
«Біртұтас тәрбие»
бағдарламасына
негізделген құндылық
|
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық
|
1-апта дәйексөзі
|
Жасампаздық – бәрімізгеөнеге
|
Жоспар
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушыларды «Жылулық шеңберіне» тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.
ШИРАТУ ЖАТТЫҒУЛАРЫ.
Ғалыммен дос болсаң, ақылың артар,
Залыммен дос болсаң, басың қатар.
Мақал
ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. «Ой шақыру». Жеке жұмыс.
– Достық дегеніміз не?
– Әдебиеттер достығы дегенді қалай түсінесіңдер?
– Суретте кімдер бейнеленген?
– Бұл тұлғалардың арасында қандай байланыс бар?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Оқу мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу;
7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.
Бағалау критерийлері:
· Диалогтекөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады;
· тез және дұрыс шешім қабылдай біледі;
· Еліктеу сөздерді мәнмәтіндегі қолданады.
«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.
(Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық)
|
Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Барлық білім алушылар
Мақалдың мағынасын ашады. Суреттегі тұлғаларды атайды, сұрақтарға жауап береді.
Қабілеті төмен білім алушы
Суреттегі тұлғаларды тобының көмегімен анықтайды.
Қабілеті жоғары білім алушы
Мақалдың мағынасын ашады. Суреттегі тұлғаларды анықтап, олардың арасындағы әдеби, рухани байланысты дәлелмен айтып береді. Сұрақтарға өз көзқарасы тұрғысынан жауап береді.
|
Дескриптор:
*Мақалдың мағынасын ашады.– 1ұпай
*Суреттегі тұлғаларды анықтап, олардың арасындағы әдеби, рухани байланысты дәлелмен айтып береді –1 ұпай.
Сұрақтарға өз көзқарасы тұрғысынан жауап береді.
– 1 ұпай.
ҚБ
Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді.
|
7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы.
|
Сабақтың ортасы
|
ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану кезеңі. Мәтінді тыңдайды. Жұптық жұмыс. Оқушылар коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалог құрады. Тыңдаған ақпаратқа қатысты ой қорытады.
Жұптық жұмыс. Мақалдарды пайдаланып, ұлы достықты сипатта.
ТЫҢДАЛЫМНАН
КЕЙІН. ӘТН.

5-тапсырма. Жұптық жұмыс. Еліктеу сөздерді тұлғасына және құрамына қарай ажыратып, сөйлем құрап жазыңдар.
Бекіту. Екі ұлттың ғалымдары, жазушылары арасындағы достықты қалай
бағалар едің? Ойыңмен бөліс.

|
Барлық білім алушылар
Мәтінді тыңдап, өлеңнен алған әсерлерін жұбына айтады. Мақалдарды пайдаланып, ұлы достықты сипаттайды.
Қабілеті төмен білім алушы
Мәтінді тыңдайды, мәтіннің не туралы екенін сипаттайды.
Қабілеті жоғары білім алушы
Өлеңді тыңдап, көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалог құрады.Тыңдаған ақпаратқа қатысты ой қорытады.Мақалдарды пайдаланып, ұлы достықты сипаттайды.
Барлық білім алушылар
Оқушылар еліктеу сөздердің тұлғалық түрімен танысады. Еліктеу сөздерді тұлғасына және құрамына қарай ажыратады.
Қабілеті төмен білім алушы
Еліктеу сөздердің тұлғалық түрімен танысады. Жұбының көмегімен еліктеу сөздерді тұлғасына және құрамына қарай ажыратады.
Қабілеті жоғары білім алушы
Еліктеу сөздерді тұлғасына және құрамына қарай ажыратады, оларды қатыстырып, сөйлем құрайды. Ұлы ғалымдардың достығы туралы ой қорытады.
|
Дескриптор:
*Өлеңді тыңдап, көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалог құрады.– 2 ұпай
* Тыңдаған ақпаратқа қатысты ой қорытады- 1 ұпай
Мақалдарды пайдаланып, ұлы достықты сипаттайды.
– 1 ұпай.
ҚБ
Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді.
Дескриптор:
*Еліктеу сөздерді тұлғасына және құрамына қарай ажыратады– 1 ұпай
* оларды қатыстырып, сөйлем құрайды
– 1 ұпай
* Ұлы ғалымдардың достығы туралы ой қорытады
– 1 ұпай
ҚБ
Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді.
|
|
Сабақтың соңы
|
Үйге тапсырма: 8-тапсырма
|
|
|
|
|
|
|
|