Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалыартықшылықтарын сипаттау; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін:Өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалыартықшылықтарын біледі. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы10 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.Үй тапсырмасын сұрау: «Ортадағы қаламсап»1. Қандай көбеюді вегетативті көбею дейді?2. Неліктен бақшалықта вегетативті көбеюді жиі пайдаланады?3. Телу деген не? Оны бақшалықта қандай мақсатпен пайдаланады |
Оқушылар амандасады,бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады |
«Мадақтау әдісі»алдыңғы өткен тақырыпты естеріне түсіре отырып,сұрақтарға жауап береді. |
7-сынып оқулығы.Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың ортасы25 мин |
1-тапсырма.1. Суретті дәптерге салып, сілтемелер бойынша гүлдің бөліктерінің атауын жазыңдар |
. Суретті дәптерге салып, сілтемелер бойынша гүлдің бөліктерінің атауын жазады.. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.-Суретпен жұмыс.-Гүлдің бөліктерін атап береді.«Өзін –өзі» бағалау |
Оқулық,жұмыс дәптеріДК |
|
2-тапсырма. Кестемен жұмыс.1. Ұсақ, құрғақ тозаң.2. Гүлде шірнеліктер бөлінген.3. Ашық түсті күлте.4. Гүлсерігі әлсіз дамыған.5. Өсімдіктердің толық өсіп-жетілуі.6. Аталықтары ұзын, иіліп тұрады.7. аналық аузы қауырсын тәрізді, түкті |
. Кес тені дәптерге сызып, желмен тозаңданатын және жәндіктермен тозаңданатын өсімдіктер белгілерінің нөмірлерін жазады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл.-Тапсырманы талқылайды.-Кестені толтырады..«Өзін –өзі» бағалау |
Оқулық,жұмыс дәптеріДК |
||
3-тапсырма. Тозаңданудың екітәсілінің-өздігінен тозаңданужәне айқас тозаңданудыңоң және теріс жақтары қандай? |
Кестені дәптерге сызып толтырады. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.1.Тапсырмаларды орындайды., ерекшеліктерін және айырмашылықтарын сипаттап түсіндіреді.2. Кестені дәптерге сызып толтырады.«Өзін –өзі» бағалау |
Оқулық,жұмыс дәптеріДК |
||
Саб соңы10 мин |
Бекіту ONLINEMEKTEP платформасындағы тапсырмаларды орындатуРефлексия «Альпинистер» әдісі1 Мен … Білемін2 Мен … Түсінемін3- Мен … Жасай аламынГүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. |
ONLINEMEKTEP платформасындағы тапсырмаларды орындайды |
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |