Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін:Гүлді өсімдіктердің ұрықтануын біледі. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы10 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.Үй тапсырмасы «Сұрақ жауап» әдісі1.Тозаңдану дегеніміз не?2. Тозаңның аналық аузында ұсталып қалуына не көмектеседі?3. Спермийлер қай жерде болады?4. Ұрықтанудың мәні неде?5. Гүлде ұрықтанудан кейін не пайда болады? |
Оқушылар амандасады,бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырадыСұрақтарға жауап береді |
«Бас бармақ» әдісіалдыңғы өткен тақырыпты естеріне түсіре отырып,сұрақтарға жауап береді. |
7-сынып оқулығы.Жұмыс дәптерлері |
Жаңа сабақ25 мин |
1-тапсырма. Суретпен жүмыс |
Суретте не бейнеленгенін айтып береді. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.-суретпен жұмыс.«Өзін –өзі» бағалау |
Оқулық,жұмыс дәптеріДК |
2-тапсырма. Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттайдыа) Қосарланып ұрықтану үдерісін түсіндіріңіз.(b) Қосарланып ұрықтану нәтижесінде пайда болатын құрылымдарды анықтаңыз.(с) Қосарланып ұрықтанудың биологиялық маңызын түсіндіріңіз. |
Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттайды |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.– гүл құрылымдарын сипаттайды;– тозаңдану үдерісін түсіндіреді;– қосарланып ұрықтану үдерісін түсіндіреді;– қосарланып ұрықтану нәтижесінде пайда болатынқұрылымдарды атайды;– қосарланып ұрықтанудың биологиялық маңызынтүсіндіреді.«Өзін –өзі» бағалау |
Оқулық,жұмыс дәптеріДК |
|
3 тапсырма Суретте:Спермий, тозаң түтігі, ұрық қалта, аналық жасуша, орталық жасуша, тұқым-бүршігі, тозаң түйіршігі қандай сандармен көрсетілген? |
Суреттегі гүлдің бөліктерін көрсетеді |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.-тапсырманы орындайды.«Өзін –өзі» бағалау |
Оқулық,жұмыс дәптеріДК |
Сабақ-тың соңы10 минҮйге тапсырма |
Бекіту ONLINEMEKTEP платформасындағы тапсырмаларды орындатуРефлексия «Альпинистер» әдісі1 Мен … Білемін2 Мен … Түсінемін3- Мен … Жасай аламынГүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. |
ONLINEMEKTEP платформасындағы тапсырмаларды орындайды |
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |