Deprecated: Function is_staging_site is deprecated since version 3.3.0! Use in_safe_mode instead. in /var/www/vhosts/sayipqiran.kz/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6031
ТОЗАҢДАНУ ЖӘНЕ ҰРЫҚТАНУ - САЙЫПҚЫРАН.KZ Ақпаратты-сараптамалық порталы
Home » Қоғам » Білім саласы » ТОЗАҢДАНУ ЖӘНЕ ҰРЫҚТАНУ

ТОЗАҢДАНУ ЖӘНЕ ҰРЫҚТАНУ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Гүлді өсімдіктердің ұрықтануын  біледі.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Үй тапсырмасы «Сұрақ жауап» әдісі
1.Тозаңдану дегеніміз не?
2. Тозаңның аналық аузында ұсталып қалуына не көмектеседі?
3. Спермийлер қай жерде болады?
4. Ұрықтанудың мәні неде?
5. Гүлде ұрықтанудан кейін не пайда болады?
Оқушылар амандасады,
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады
Сұрақтарға жауап береді
«Бас бармақ» әдісі
алдыңғы өткен тақырыпты естеріне түсіре отырып,сұрақтарға жауап береді.
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
Жаңа сабақ
25 мин
1-тапсырма. Суретпен жүмыс
Суретте не бейнеленгенін айтып береді.
 
 
 
Дескриптор:              Жалпы – 3  балл.
-суретпен жұмыс.
«Өзін –өзі» бағалау
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
2-тапсырма. Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттайды
а) Қосарланып ұрықтану үдерісін түсіндіріңіз.
(b) Қосарланып ұрықтану нәтижесінде пайда болатын құрылымдарды анықтаңыз.
(с) Қосарланып ұрықтанудың биологиялық маңызын түсіндіріңіз.

Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттайды
Дескриптор:              Жалпы – 3 балл.
– гүл құрылымдарын сипаттайды;
– тозаңдану үдерісін түсіндіреді;
– қосарланып ұрықтану үдерісін түсіндіреді;
– қосарланып ұрықтану нәтижесінде пайда болатын
құрылымдарды атайды;
– қосарланып ұрықтанудың биологиялық маңызын
түсіндіреді.
«Өзін –өзі» бағалау
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
3 тапсырма Суретте:

Спермий, тозаң түтігі, ұрық қалта, аналық жасуша, орталық жасуша, тұқым-бүршігі, тозаң түйіршігі қандай сандармен көрсетілген?
Суреттегі гүлдің бөліктерін көрсетеді
Дескриптор:              Жалпы – 3 балл.
-тапсырманы орындайды.
«Өзін –өзі» бағалау
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
Сабақ-тың  соңы
10 мин
Үйге тапсырма
Бекіту ONLINEMEKTEP платформасындағы тапсырмаларды орындату
 
Рефлексия «Альпинистер» әдісі
1 Мен … Білемін
2 Мен … Түсінемін
3- Мен … Жасай аламын
Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану.
ONLINEMEKTEP платформасындағы тапсырмаларды орындайды
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Ақынова Жұлдыз Саулебековна,
№68 «Жібек  жолы» ЖББМ  КММ биология пәні мұғалімі.
Жетісай ауданы.

About Қалмұрат

Журналистика саласына кездейсоқ келіп қалсам да бұл салаға қызығушылығым оянғандықтан журналистикада жүргеніме 20 жыл болды. Алғашқы еңбек жолымды "Керуенбасы" газетінде корректорлықтан бастадым. Содан бері баспа журналистиканың барлық саласынан өттім. 2 рет газет шығарушы баспагер де болдым. Осы сайтымнан Сіздер өздеріңізге қажетті ақпараттар аласыздар деген ойдамын. Сіздер біздің жаңалықтарымызды: https://www.facebook.com/me/ https://twitter.com/KalmuratD www.sayipqiran.kz%2F%3Fp%3D8202 https://www.instagram.com/saipkiran.kz/ https://t.me/sayipkir арқылы да біле аласыздар.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

ДРУЖБА ВЕЛИКИХ ЛЮДЕЙ КАЗАХСТАНА И РОССИИ

        ...

БҰЛ ПӘНДЕ БАРЛЫҒЫ ДА МАҢЫЗҒА ИЕ

        ...

МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ

       Математика ...

ЖІГЕРДІ ЖАНИТЫН – «АУҒАН ЖЫРЫ»

        ...

БІЛГІР ПРОФОРИЕНТОЛОГТАР ТӘЖІРИБЕЛЕРІМЕН БӨЛІСТІ

        ...

ИНФОРМАТИКА – МАҢЫЗДЫ ПӘНДЕРДІҢ БІРІ

        ...

ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ САБАҒЫНЫҢ БАЛАЛАРҒА ӘСЕРІ

        ...

МЕКТЕПТЕГІ ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНІҢ МӘНІ МЕН МАҒЫНАСЫ

        ...

ЖӘРМЕҢКЕДЕ 121 АДАМҒА ЖОЛДАМА БЕРІЛДІ

        ...

ГҮЛ ҚҰРЫЛЫСЫ МЕН МАҢЫЗЫ. ТОЗАҢДАНУ ТҮРЛЕРІ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу ...