Deprecated: Function is_staging_site is deprecated since version 3.3.0! Use in_safe_mode instead. in /var/www/vhosts/sayipqiran.kz/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6031
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ - САЙЫПҚЫРАН.KZ Ақпаратты-сараптамалық порталы
Home » Қоғам » Білім саласы » МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ

МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ

       Математика сабағында оқушыларды білімді саналы меңгеруге үйрету мұғалімнің бұлжымас міндеті болып табылады. Пәнді оқыту үрдісіндегі саналылық пен белсенділік – оқу материалдарын тез  түсінуге әрі тиянақты үйренуге мүмкіндік береді. Ал, математикалық сөйлемдер мен дәлелдемелердің мәнін түсіну, математикалық теориялардың практикалық қолданысын игеруді талап етеді.
         Оқуға саналы қатынас алдымен оқушылардың өз міндеттерін дұрыс түсінуден, оларды орындауды ынталандырудан басталады. Оқушылардың математиканы оқуға деген ынталылықтарын арттырудың бірнеше жолы бар. Мысалы, сапалы оқулықтар және заманауи тәсілдермен оқытудың әдістері мен оқушылардың жеке басының математика пәніне бейімділігіне, мұғалімнің педагогикалық іскерлігіне байланысты.
         Бүгінгі таңда оқушылардың белсенділігін арттырудың әр алуан тәсілдері бар және олар сабақтың міндеттеріне қарай әр қилы қолданылады. Мәселен, жаңа материалды өткенде проблемалап оқыту әртүрлі жолдармен проблемалық ахуалдар туғызу, эвристикалық әңгімелер ұйымдастыру оның практикалық маңызын көрсететін мысалдар шығару арқылы оқушылардың белсенділігін оятуға болады.
         Математиканы оқытудың білімдік мақсаты – барлық оқушыларды математика ғылыми негіздері туралы жүйелі білімдермен және оларды толық сапалы да берік игеруге қажетті біліктіліктер және дағдылармен  қаруландыру болып табылады. Осындай білім алу нәтижесінде оқушылардың ақыл-ойы дамиды. Оқушыларға математикалық білім дағдылар жүйесін берумен қатар математика пәні мектепке басқа да білім беру міндетін атқарады.
        Бұл пәнді оқыту әдісін мұғалім мен шәкірттің оқып үйрену негізіндегі қызмет әрекет айырмашылықтарына қарай екі түрге бөлуге болады: 1.Оқыту әдістері (мұғалім әрекеті) – ақпараттық және оқушының қызметін басқару әдістері жатады. 2. Оқу әдістері (шәкірт әрекеті) – оқу материалдарын танып білу әдісі жатады.
        Қорыта айтатын болсақ, бүгінгі таңда математиканы жан-жақты оқып-үйренудің әдістері деп, оқушының өздерінің математика жөніндегі белсенді, дербес тану әрекетін іске асыруын ұйымдастыру тәсілдерін айтады.
Хамраева Клара Кировна,
«Баяндай негізгі орта мектебі» КММ математика пәнінің мұғалімі.
 Баяндай ауылы,  Еңбекшіқазақ ауданы.  Алматы облысы.

About Қалмұрат

Журналистика саласына кездейсоқ келіп қалсам да бұл салаға қызығушылығым оянғандықтан журналистикада жүргеніме 20 жыл болды. Алғашқы еңбек жолымды "Керуенбасы" газетінде корректорлықтан бастадым. Содан бері баспа журналистиканың барлық саласынан өттім. 2 рет газет шығарушы баспагер де болдым. Осы сайтымнан Сіздер өздеріңізге қажетті ақпараттар аласыздар деген ойдамын. Сіздер біздің жаңалықтарымызды: https://www.facebook.com/me/ https://twitter.com/KalmuratD www.sayipqiran.kz%2F%3Fp%3D8202 https://www.instagram.com/saipkiran.kz/ https://t.me/sayipkir арқылы да біле аласыздар.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

ДРУЖБА ВЕЛИКИХ ЛЮДЕЙ КАЗАХСТАНА И РОССИИ

        ...

БҰЛ ПӘНДЕ БАРЛЫҒЫ ДА МАҢЫЗҒА ИЕ

        ...

ЖІГЕРДІ ЖАНИТЫН – «АУҒАН ЖЫРЫ»

        ...

БІЛГІР ПРОФОРИЕНТОЛОГТАР ТӘЖІРИБЕЛЕРІМЕН БӨЛІСТІ

        ...

ИНФОРМАТИКА – МАҢЫЗДЫ ПӘНДЕРДІҢ БІРІ

        ...

ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ САБАҒЫНЫҢ БАЛАЛАРҒА ӘСЕРІ

        ...

МЕКТЕПТЕГІ ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНІҢ МӘНІ МЕН МАҒЫНАСЫ

        ...

ЖӘРМЕҢКЕДЕ 121 АДАМҒА ЖОЛДАМА БЕРІЛДІ

        ...

ТОЗАҢДАНУ ЖӘНЕ ҰРЫҚТАНУ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу ...

ГҮЛ ҚҰРЫЛЫСЫ МЕН МАҢЫЗЫ. ТОЗАҢДАНУ ТҮРЛЕРІ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу ...