Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.3.1- көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау |
||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
7 «Б» сыныбы оқушылары жеке, жұптық, топтық тапсырмалар арқылы шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады |
||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушыныңіс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басыҚызығушылықты ояту.5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу ТүгендеуЖағымды ақуал қалыптастырады.Сынып ережесімен таныстыру1.Жұмысты сапалы орындау2.Тыныштық сақтау3.Шығармашылық ізденісте болу4.Өзара бағалауда шынайы болу5.Өз ойын еркін жеткізу«Жасырын сандар» әдісі арқылы топқа бөлу.1-топ «Шаншатай» тобы2-топ «Ертай» тобы3-топ «Иманбек» тобы4-топ «Бейсекүл» тобы |
Оқушыларжағымдыпсихологиялықахуал жүргізеді.Мақсаты: Оқушыларбір-біріне тілек білдіреді,тыңдау дағдыларындамытуға бағытталады,сондай-ақ барлықоқушылардыңқатыстырылуы арқылысабаққа белсенділігі артады.Қарама –қарсыкөршілер «Сеніменсеріктес болғаныма қуаныштымын.Бүгінгі күніңе сәттілік»– деп айтады.Иықтас көршілер«Сен өте мықты адамсың.Бүгін саған сенемін. Сенкеремет нәтиже көрсетеаласың» – деп айтадыКиіз үйдің артындағыжасырын сандар арқылытотарға бөлінеді |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптеріТақырып-тық слайдтар |
|||||||||||||||
10 минут |
«Әділдік және жауапкершілік» құндылығы бойынша«Алтын көмбе» ойыны арқылы үй жұмысын сұрау1.Жазушы Сансызбай Сарғасқаев қай жылдар арасында өмір сүрген?2.Сансызбай Сарғасқаев қай жерде дүниеге келген?3.Алғаш қолына 11 жасында қалам алған Сансызбай Сарғасқаев сол кездегі “Октябрь балалары” атты газетке хабарлама жазды. Ол газет кәзір қалай аталады?4.Сансызбай Сарғасқаев шығармаларындағы кейіпкерлердің көпшілігі кімдер?5.Сансызбай Сарғасқаевтың шығармалары қай тақырыптарда жазылған?6.Тәмпіш қара шығармасында қай кезең суреттелген ?7.Повесть неше бөлімнен тұрады?8.Тәмпіш қара повесіндегі колхоздың аты қандай? |
Оқушылар ұяшықтардытаңдай отырып сұрақтарғажауап береді.1. 1925-1995.2. Жамбыл облысы,Қордай ауданы,Сұлутөр ауылы3. “Ұлан” газеті4. Балалар5. Достық, адалдық, татулық6. Жаздың аяғы мен күз суреттелген7. 9 бөлімнен тұрады8. Қосарық |
Сұраққа дұрыс жауап берген оқушы сұрақ деңгейіне қарай тенге суреттерін алады.Төмен деңгей -2000 тгОрта деңгей – 5000 тЖоғары деңгей – 1000 тг |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасыЖаңа сабақ25 минут |
Шығармада қандай кейіпкерлер бар? Олар қандай типке жатады деп ойлайсыздар? Деген сұрақтар арқылы ой шақыру«Бірлік және ынтымақ» құндылығы бойынша1-тапсырма Топтық жұмыс
|
Сурет арқылы сұрақтарғажауап береді1-тапсырма бойыншатоптық жұмыс орындайды.
|
1-топ |
2-топ |
3-топ |
4-топ |
Шанша-тай |
Ертай |
Бейсе-күл |
Иманбек |
Жарайсыңдар! Керемет! Деген сөздер арқылы мадақтау
1-дескриптор:
1-дескриптор:
1.Кейіпкерлердің типтерін дұрыс анықтайды– 1 балл
2.Дәлелді түрде талдау жасайды– 2 балл
3.Өз жұмыстарын қорғауда белсенділік танытады – 1 балл
Оқулық
«Әділеттілік және жауапкершілік» құндылығы бойынша 2-тапсырма жұптық жұмыс орындату
1-нұсқа
Шаншатай мен Бейсекүл
2-нұсқа
Ертай мен Иманбек
«Кейіпкерді зертте»
Жұптасып өздеріңе
берілген нұсқа
бойынша кейіпкердің
мінез-құлқы, жасалу
тәсілдерін (портрет,
іс-әрекет, сөйлеу
ерекшелігі) талдаңдайды. Талдау нәтижесінде
кесте толтырады.
2-дескриптор:
1.Кейіпкерлердің мінез-құлықтары мен жасалу тәсілдерін табады– 2 балл
2.Шығармадан үзінді дәлел келтіреді – 2 балл
Оқулық
«Жасампаздық және жаңашылдық» құндылығы бойынша
3-тапсырма бойынша «Төрт сөйлем» әдісі арқылы жеке жұмыс орындату
1-топ |
2-топ |
3-топ |
4-топ |
Шаншатай |
Ертай |
Бейсекүл |
Иманбек |
Әр топтың мүшелері
өздеріне берілген
кейіпкердің іс-әрекетіне
өз көзқарастарын білдіріп
“Төрт сөйлем” әдісі арқылы тарқатып жазады.
1-сөйлем |
Менің ойымша… |
2-сөйлем |
Себебі, мен оны былай түсіндіремін… |
3-сөйлем |
Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын |
4-сөйлем |
Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім |
3-дескриптор
1. Өз ойын білдіріп, мысалдармен дәлелдеп түсіндіреді -2 балл
2. Қорытынды шешім шығарады – 2 балл
Ұлттық құндылықтарымыздың бірі мақал-мәтелдер. Сондықтан, бүгінгі сабағымызды шығарманың мазмұнына сәйкес мақал-мәтелмен түйіндеу.
Бекіту тапсырмасы
Жеке жұмыс
Шығарма мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтелдердер айтады.
4-дескриптор:
1. шығарма мазмұны мен тақырыбын түсінеді – 1 балл
2. шығармаға байланысты мақал-мәтел жазады – 1 балл
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин
«Еркін микрофон» әдісі арқылы кері байланыс алу Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
1. Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?