Deprecated: Function is_staging_site is deprecated since version 3.3.0! Use in_safe_mode instead. in /var/www/vhosts/sayipqiran.kz/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6031
САНСЫЗБАЙ САРҒАСҚАЕВТЫҢ «ТӘМПІШ ҚАРА» ШЫҒАРМАСЫ КЕЙІПКЕРЛЕРІ - САЙЫПҚЫРАН.KZ Ақпаратты-сараптамалық порталы
Home » Қоғам » Білім саласы » САНСЫЗБАЙ САРҒАСҚАЕВТЫҢ «ТӘМПІШ ҚАРА» ШЫҒАРМАСЫ КЕЙІПКЕРЛЕРІ

САНСЫЗБАЙ САРҒАСҚАЕВТЫҢ «ТӘМПІШ ҚАРА» ШЫҒАРМАСЫ КЕЙІПКЕРЛЕРІ

 

 

 

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.1.3.1- көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
Сабақ мақсаты:
7 «Б» сыныбы оқушылары жеке, жұптық, топтық тапсырмалар арқылы шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады
Құндылықтарға баулу
Құндылықтар
1. Тәуелсіздік және отаншылдық:
2. Әділдік және жауапкершілік
3. Бірлік және ынтымақ
4. Жасампаздық және жаңашылдық
•   Өз тарихын білу және құрметтеу:;
•   Ұлттық рух пен намыс:
•   Азаматтық белсенділік:
Өзара сыйластық:
•       Ақпаратты талдау:
•       Оқиғалардың өзара байланысын түсіну
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
5 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу Түгендеу
Жағымды ақуал қалыптастырады.
Сынып ережесімен таныстыру
1.Жұмысты сапалы орындау
2.Тыныштық сақтау
3.Шығармашылық ізденісте болу
4.Өзара бағалауда шынайы болу
5.Өз ойын еркін жеткізу
 
 
 
 
 
«Жасырын сандар» әдісі арқылы топқа бөлу.   
1-топ «Шаншатай»  тобы
2-топ «Ертай»  тобы
3-топ «Иманбек» тобы
4-топ «Бейсекүл» тобы
 
 
Оқушылар
жағымды
психологиялық
ахуал жүргізеді.
Мақсаты: Оқушылар
бір-біріне тілек білдіреді,
тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады,
сондай-ақ барлық
оқушылардың
қатыстырылуы арқылы
сабаққа белсенділігі артады.
Қарама –қарсы
көршілер   «Сенімен
серіктес болғаныма қуаныштымын.
Бүгінгі күніңе сәттілік»
– деп айтады.
Иықтас көршілер
«Сен өте мықты  адамсың.
Бүгін саған сенемін. Сен
керемет нәтиже көрсете
аласың» – деп айтады
 Киіз үйдің артындағы
жасырын сандар арқылы
тотарға бөлінеді
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Оқулық, жұмыс дәптері
Тақырып-тық слайдтар
10 минут
«Әділдік және жауапкершілік» құндылығы бойынша
«Алтын көмбе» ойыны арқылы үй жұмысын сұрау
1.Жазушы Сансызбай Сарғасқаев қай жылдар арасында өмір сүрген?
2.Сансызбай Сарғасқаев қай жерде дүниеге келген?
3.Алғаш қолына 11 жасында қалам алған Сансызбай Сарғасқаев сол кездегі  “Октябрь балалары” атты газетке хабарлама жазды. Ол газет кәзір қалай аталады?
4.Сансызбай Сарғасқаев шығармаларындағы кейіпкерлердің көпшілігі кімдер?
5.Сансызбай Сарғасқаевтың шығармалары қай тақырыптарда жазылған?
 6.Тәмпіш қара шығармасында қай кезең  суреттелген ?
7.Повесть неше  бөлімнен  тұрады?
8.Тәмпіш  қара  повесіндегі  колхоздың   аты  қандай?
 
Оқушылар ұяшықтарды
таңдай отырып сұрақтарға
жауап береді.
1.  1925-1995.
2.   Жамбыл облысы,
Қордай ауданы,
Сұлутөр ауылы
3.          “Ұлан” газеті
4.          Балалар
5.          Достық, адалдық, татулық
6.        Жаздың аяғы мен күз  суреттелген
7.        9  бөлімнен  тұрады
8.      Қосарық
 
 
 
Сұраққа дұрыс жауап берген оқушы сұрақ деңгейіне қарай тенге суреттерін алады.
 Төмен деңгей  -2000 тг
 Орта деңгей – 5000 т
Жоғары деңгей – 1000 тг
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
25 минут
Шығармада қандай кейіпкерлер бар?  Олар қандай типке жатады деп ойлайсыздар?  Деген сұрақтар арқылы ой шақыру
 
 «Бірлік және ынтымақ» құндылығы бойынша
 
1-тапсырма Топтық жұмыс
орындату
Сурет арқылы сұрақтарға
жауап береді
 
 
 
 1-тапсырма  бойынша
топтық жұмыс орындайды.
Әр топ өздеріне берілген  кейіпкердің  қандай типке жататынын  шығарма үзінділері арқылы дәлелдеп постер құрады.
1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
Шанша-тай
Ертай
Бейсе-күл
Иманбек
Жарайсыңдар! Керемет!  Деген сөздер арқылы мадақтау
 
 1-дескриптор:
1-дескриптор:
1.Кейіпкерлердің типтерін дұрыс анықтайды– 1 балл
2.Дәлелді түрде талдау жасайды– 2 балл
3.Өз жұмыстарын қорғауда белсенділік танытады  –  1 балл
Оқулық
«Әділеттілік және жауапкершілік» құндылығы бойынша 2-тапсырма жұптық жұмыс орындату

 

1-нұсқа
 Шаншатай мен Бейсекүл
2-нұсқа
Ертай  мен  Иманбек
«Кейіпкерді зертте»
Жұптасып  өздеріңе
берілген нұсқа
бойынша кейіпкердің
мінез-құлқы, жасалу
тәсілдерін (портрет,
іс-әрекет, сөйлеу
ерекшелігі) талдаңдайды.  Талдау нәтижесінде
кесте толтырады.
2-дескриптор:
1.Кейіпкерлердің мінез-құлықтары мен жасалу тәсілдерін табады– 2 балл
2.Шығармадан үзінді дәлел келтіреді – 2 балл
Оқулық
«Жасампаздық және жаңашылдық» құндылығы бойынша
3-тапсырма бойынша  «Төрт сөйлем» әдісі арқылы  жеке жұмыс орындату
 
1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
Шаншатай
Ертай
Бейсекүл
Иманбек
Әр топтың мүшелері
өздеріне берілген
кейіпкердің іс-әрекетіне
өз көзқарастарын білдіріп
“Төрт сөйлем” әдісі арқылы тарқатып жазады.
 
 
1-сөйлем
Менің ойымша…
2-сөйлем
Себебі, мен оны былай түсіндіремін…
3-сөйлем
Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын
4-сөйлем
Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім
3-дескриптор
1. Өз ойын білдіріп, мысалдармен дәлелдеп түсіндіреді -2 балл
2. Қорытынды шешім шығарады – 2 балл
Ұлттық құндылықтарымыздың бірі мақал-мәтелдер. Сондықтан,  бүгінгі сабағымызды шығарманың  мазмұнына сәйкес мақал-мәтелмен түйіндеу.
Бекіту тапсырмасы 
Жеке жұмыс
Шығарма мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтелдердер айтады.
4-дескриптор:
1. шығарма мазмұны мен тақырыбын түсінеді – 1 балл
2. шығармаға байланысты мақал-мәтел  жазады – 1 балл
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин
«Еркін микрофон»  әдісі арқылы кері байланыс алу Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
1.      Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?

 

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін,  өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Бүгін сабақта тапсырма орындау қаншалықты қиын болды?
1. Қиын болған жоқ
2. Қиындығы орташа болды.
3. Өте қиын болды.
«Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау
Бағалау
10-8 балл – «5»
6-4 балл – «4»
2 балл –« 3»
0-балл – «2»
Үйге тапсырма беру
 
 Бағалау кестесі арқылы өздерінің орындаған жұмыстарына байланысты алған балдарын қойып отырады.
Үйге тапсырма
“Тәмпіш қара” повесінің желісі бойынша авторға хат жазу
Б.БЕРДИБЕКОВА,
  Кенесары  хан   атындағы  №62 ЖББМ КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі.
Жетісай ауданы.

About Қалмұрат

Журналистика саласына кездейсоқ келіп қалсам да бұл салаға қызығушылығым оянғандықтан журналистикада жүргеніме 20 жыл болды. Алғашқы еңбек жолымды "Керуенбасы" газетінде корректорлықтан бастадым. Содан бері баспа журналистиканың барлық саласынан өттім. 2 рет газет шығарушы баспагер де болдым. Осы сайтымнан Сіздер өздеріңізге қажетті ақпараттар аласыздар деген ойдамын. Сіздер біздің жаңалықтарымызды: https://www.facebook.com/me/ https://twitter.com/KalmuratD www.sayipqiran.kz%2F%3Fp%3D8202 https://www.instagram.com/saipkiran.kz/ https://t.me/sayipkir арқылы да біле аласыздар.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

НАУРЫЗ МЕЙРАМЫ – КӨКТЕМ МЕН ЖАҢАРУ МЕРЕКЕСІ!

       Ұлттық ...

ӘЗ-НАУРЫЗ — ЖАҢА КҮННІҢ ЖАРШЫСЫ

        ...

ТАЗА ҚАЗАҚСТАН – ЖАРҚЫН БОЛАШАҚ!

      «Таза ...

«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ӘЛІППЕСІ» КІТАБЫНЫҢ ТҰСАУКЕСЕРІ ӨТТІ

        ...

ЖЕТІСАЙ ЖАСТАРЫ ОБЛЫСТЫҚ ЧЕМПИОНАТТА ЖҮЛДЕГЕР АТАНДЫ

        ...

ЦИФРЛЫҚ ӘЛЕМДЕГІ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ ӘДІСІ

        ...

БҰЛ ӘРБІР АЗАМАТТЫҢ ҚАСИЕТТІ МІНДЕТІ БОЛУЫ КЕРЕК

        ...

ҰЛТ КЕМЕҢГЕРІНЕ АРНАЛҒАН ЖЫР САЙЫСЫ

        ...

АЛИМЕНТ ПЕН ОНЫҢ ТӨЛЕНУ ЖОЛДАРЫ

        ...

ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР НЕГІЗІНДЕ ТҰЛҒАНЫ РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ

        ...